Buffy The Vampire Slayer and Angel star David Boreanaz Is Awesome To Waiting Fans! Glee’s Jane Lynch… Not So Much!

David Boreanaz mike sametz angel buffy the vampire slayer bones angelus rare fan photo signed autograph hot

Now, so many of you know what a giant… I mean like GIANT Buffy the Vampire Slayer fan I am. I mean like… HUGE Buffy fan. Now, today none other than Angel himself Mr. David Boreanaz! I also love Bones as well, so… yeah… good times… Anyway, I got a little lost in my thoughts there… So, today David Boreanaz is doing a rare talk show appearance to promote Bones, and Erica and I are heading out. Cause, she loves Buffy as well! Lol…

4:54 p.m. – I just arrived. There are about 8 or 9 of us. Not too bad. Also taping today is Ms. Jane Lynch from Glee. I’m starting to really like Glee, not as much as Buffy The Vampire Slayer but still… I am growing fond of it.

5:12 p.m. – CB is here as well. He’s a huge fan of… well he likes… He likes standing in an ally. Lol… Nah, I think he actually likes Bones, but I’m sure he will correct me. Cause I know he never saw Buffy much to my chagrin!

5:14 p.m. – Yes, I just typed chagrin! Lol…

5:23 p.m. – Oh, something is happening! Oh, Jane Lynch has arrived… Everyone yells for her… Nope she just walks in. Damn….

5:34 p.m. – Erica just arrived. She has her I-Pad… Or I-thingy… I do enjoy borrowing it as a time waster… hmmmmm time waster…

5:46 p.m. – I brought my Bones DVD and my official San Diego Comic Con 2010 Bones mini poster with me. I figured I would leave the Buffy The Vampire Slayer items at home today.

5:51 p.m. – I was tempted to bring my life size David Boreanaz cardboard cut out with me… it’s him as Angel… I’m not that big of a dork.

5:52 p.m. – Yes, yes I am.

6:01 p.m. – Oh, it looks like someone is arriving… Yep, it’s David… Everyone yells for him to come over… We got a wave. Sigh, today is not looking good. And I have to tell you, there are like 30 people here now. Avril Lavigne is going to perform, so apparently she is bringing people out… sigh…

6:13 p.m. – Erica whipped out her I-Pad and we are playing Ninja slices fruit…

6:14 p.m. – I have been corrected it’s fruit ninja. I love slashing the kiwi because they are all sloppy. But Erica’s kicking my ass… I’m close like 10 points away though.

6:32 p.m. – A 10 point difference is pretty good, when it’s not your game and you only play it once every blue moon. I’m just saying.

6:45 p.m. – It’s a tad chilly tonight… sigh… and it’s going to be a long long night, since David Boreanaz is second guest and Jane Lynch is first guest.

7:01 p.m. – We have odds going now. It’s pretty much 100 to 1 that Jane Lynch will not sign autographs. David Boreanaz is hitting about 50/50 odds.

7:08 p.m. – Damn, there are literally 50 people here now. People are overflowing the barricades.

7:11 p.m. – I have my Glee poster and my Glee cast Rolling Stone for Jane Lynch. I just hear she’s getting worse and worse lately. I’m sure she’s been hit up a lot. Glee is a huge show so I guess it happens. That’s why I always say, try and meet people early on!

7:23 p.m. – Erica has put away the Fruit Ninja. I will live to fight her another day. CB is still carrying that “I’m Christian Bale’s Number One Fan” sign around with him. Does he really think he’s going to pop up to visit David Boreanaz? Sigh…

7:31 p.m. – Okay, here we go… It’s Jane Lynch leaving. Everyone calls out for her and chants and she just walks to the car. Oh… She’s stopping. She’s blowing us a kiss before walking to her car. Sigh…

7:32 p.m. – The odds were right about dear Ms. Lynch. Hopefully, David Boreanaz will be a little nicer.

7:45 p.m. – Erica and I are talking about our favorite Buffy The Vampire Slayer episodes. We are such dorks. Lol…

7:46 p.m. – The gift, Tabula Rasa, Once More With Feeling, The Body, Selfless, Hell’s Bells.. Okay, there’s too many to list. Lol…

7:49 p.m. – Oh… Oh! It’s David Boreanaz! He’s leaving. Everyone is yelling for him. He pauses… And! Shit, he’s coming over! I whip out my Bones poster and DVD… We are farther back in line so we have a few extra seconds.

David Boreanaz bones signed autograph buffy the vampire slayer rare poster angel angelus hot sexy

7:50 p.m. – I’m going to take Erica’s picture and then she’s going to take mine. All I really want is a photo; I’ve always wanted a photo with David… I am not this much of a dork, I am not this much of a dork… yes, I am… dammit!

David Boreanaz bones booth buffy the vampire slayer angel signed autograph rare talk show sexy hot tall

7:52 p.m. – He’s moving pretty fast, but is really cool. He’s taking photos and signing. His publicist keeps saying one per person, one per person.

David Boreanaz buffy the vampire slayer angel rare signed autograph bones hot sexy tall rare promo poster comic con

7:53 p.m. – David gets to me, and signs my Bones poster and my DVD set.

bones cast signed bones season 2 dvd set David Boreanaz hart hanson emily deshanel cj autograph sexy

Then, I ask him for a photo and he’s like sure man! I get the photo, and then Erica gets her photo.

David Boreanaz valentine buffy the vampire slayer angel rare signed autograph bones hot sexy tall vampire coat nice

Dude, I’m stoked! David signs for most of the line, but without a barricade it starts to get a tad messy, so security pulls him.

David Boreanaz buffy the vampire slayer autograph signed angel hot sexy tall bones vampire rare booth

7:57 p.m. – I just looked at my photo and it’s blurry. I’m bummed as hell…. Sadness…

David Boreanaz mike sametz angel buffy the vampire slayer bones angelus rare fan photo signed autograph hot

It’s not Erica’s fault, she was trying to take it up high so I wouldn’t have a double chin. This is the problem with being so tall and manly… when short people take your photo; you look like you have a double chin. Sadness… (all posts on this article will be moderated, so everyone just shut up right now! LOL)

8:01 p.m. – Erica’s photo with David Boreanaz is adorable… She looks so cute…

David Boreanaz posing with fans signed autograph buffy the vampire slayer angel rare signed autograph hot sexy abs

Grrrrrrrrrrr… Now, I have to get him again to get a good photo! Yep, Erica will never hear the end of this one!
David Boreanaz hand signed bones mini poster comic con san diego rare 2010 emily deshanel sexy hot rare

Share on Facebook
Comments(7)
  1. CB March 23, 2011
  2. Kim March 23, 2011
  3. mike March 23, 2011
  4. Randi Thomas March 23, 2011
  5. ps March 24, 2011
  6. Crow_TLJ0NG March 24, 2011
  7. mike March 24, 2011
%d bloggers like this: